Pokazujemy rodzicom, jak mądrze korzystać z nowoczesnych narzędzi multimedialnych

Przychodzą na świat, który został stworzony właśnie po to,

Nic dziwnego też, że dzisiaj nawet najlepsi uczniowie a może

Nic dziwnego też, że dzisiaj nawet najlepsi uczniowie a możeSzczególnie oni często mówią, że zostali wyprani w procesie uczenia się. Jeden świeżo upieczony absolwent college ‘ u, któremu Reporter wyjaśnił, dlaczego zwlekał z uzyskaniem tytułu licencjata, wyraził to w następujący sposób w ciągu ostatnich dwóch lat miałem obsesję na punkcie dobrych wyników i prawie nie spałem. Każdego wieczoru spędziłem około pięciu do sześciu godzin na odrabianiu lekcji. Ostatnią rzeczą, jakiej chcę, to mieć szkołę jeszcze dłużej większość uczniów, niezależnie od tego, czy są to uczniowie, trojaczki, czy niedoświadczeni, tracą radość z nauki w przybliżeniu, gdy uczęszczają do gimnazjum lub liceum.

Mihaly Chixentmihalil i Jeremy Hunter w jednym z ostatnich badań dostarczyli 800 uczniów od szóstej klasy do ostatniego roku liceum z 33 różnych szkół w całym kraju specjalnymi bransoletkami,które co drugi dzień w przypadkowym momencie dały sygnał. Za każdym razem, gdy pojawił się znak, kazano im wypełnić kwestionariusz, wskazując, gdzie się znajdują, co robią i jak szczęśliwi lub nieszczęśliwi się czują. Zdecydowanie najniższy poziom szczęścia objawiał się, gdy byli w szkole, i odwrotnie, najwyższy-kiedy byli poza szkołą, grali lub bawili się z przyjaciółmi.

W szkole często byli znudzeni zdenerwowani lub obaj razem

W szkole często byli znudzeni zdenerwowani lub obaj razemInni badacze ponownie wykazali, że z każdym kolejnym rokiem uczniowie mają coraz bardziej negatywne nastawienie do badanego przedmiotu, szczególnie w naukach przyrodniczych i matematyce. Nasze społeczeństwo ma tendencję do odwracania się od takich odkryć. To, że nauka nie jest przyjemna, nie dziwi nas. Uważamy to za lek o złym smaku, który, choć trudny do przełknięcia, jest korzystny na dłuższą metę. Niektórzy nawet mają taką opinię, że niedogodności dzieci uczą się tolerować, ponieważ życie po szkole jest nieprzyjemne.

Może to smutne spojrzenie na życie pochodzi ze środowiska szkolnego. Niezależnie od tego, czy jesteśmy dorosłymi, czy dziećmi, wszyscy czasami podnosimy się i schodzimy, to oczywiste. Istnieje jednak wiele różnych możliwości, aby nauczyć się znosić niedogodności związane z życiem, więc nie musimy dobrowolnie dodawać więcej. Badania wykazały, że ludzie w każdym wieku uczą się najlepiej, gdy są zmotywowani, gdy szukają odpowiedzi na własne pytania i dążą do celów, które sam określiłeś. W takich warunkach nauka przynosi radość wiele lat mojej kariery badawczej spędziłem właśnie nad pytaniem o to, jak uczą się dzieci.

Przychodzą na świat, który został stworzony właśnie po to,

Przychodzą na świat, który został stworzony właśnie po to,Aby mogli prowadzić własne nauki. Natura nadaje im silne instynkty edukacyjne, takie jak ciekawość, żartobliwość, towarzyskość, dbałość o procesy zachodzące wokół, chęć dorastania i robienia tego, co widzą u starszych dzieci i dorosłych każdy, kto kiedykolwiek obserwował, jak dziecko rośnie od urodzenia do wieku szkolnego, może znaleźć dowody na to wszystko. Dzieci uczą się chodzić, biegać, skakać, wspinać się tylko na podstawie własnych wysiłków. Ich język ojczysty nauczy się całkowicie od zera, a dzięki niemu nauczy się umiejętnie bronić swojej woli, jak się spierać, jak być natrętnym, przyjaznym i czarującym oraz jak zadawać pytania.

Chodzi o to, że zadają pytania i pojawiają się, zdobywając ogromne ilości wiedzy o otaczającym je materialnym i społecznym świecie, a poprzez swoje gry ćwiczą umiejętności, które przyczyniają się do ich fizycznego, intelektualnego, społecznego i emocjonalnego rozwoju. I mogą zrobić to wszystko, zanim ktoś spróbuje ich nauczyć czegoś systematycznie. Jednak ten niesamowity napęd i zdolność do samokształcenia nie znikną wraz z osiągnięciem piątego lub szóstego kursu. Jesteśmy tymi, którzy zamierzają go zamknąć za pomocą naszego systemu egzekwowania prawa.

Największą i najdłuższą lekcją, jaką dzieci wyciągają z Systemu Edukacji, jest to, że uczenie się to ciężka praca, której najlepiej unikać, gdy tylko jest to możliwe w moich badaniach skupiłem się na dzieciach, które mają tak zwany wiek szkolny, ale które nie są wysyłane do szkoły lub szkoły w tradycyjnym znaczeniu zbadałem, jak kształcić dzieci w kulturach, które nie mają szkoły, która dotyczy głównie kultur łowiecko-zbierackich, z których wyewoluował nasz gatunek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*